Friday, May 1, 2009

Hohohohoh....

My first entry...just testing...new blogger in da net...gomo kelate gomo!!!! Hahahahah...x po, walaupon kito kaloh, tp kito kalah bermaruah!!! X kisah la apo org nk kato...Gomo Kelate Gomo!!!

Fuh, first time pergi tgk bola kat stadium....smgat nk sokong Klate punya pasal...39 tahun tggu nk masuk final...ntah bila kita akan dpt peluang ni lagikan? X kisah la walaupon x braper nk phm bola nie tp aku layanz jer....org marah ref, aku mrg ref gak....hahahah...mujur aku x join baling botol jer (pasal aku dok blakang, karang kene org dpn x psal2 gomo samo kito) Heheheh...x kisah la org kata peminat bola sepak Kelate fanatik ker, kejam ker, yg penting aku sokong pemain2 Kelate semo...pengalaman yg aku x leh lupa sampai bebiler....pengalaman yg akan aku ceriter kat anak cucu aku seksok (kalau sempat idup sampai beranak-pinak la)...

Huhuhu....slalo org kata pengalaman pertama tu payah nk lupa...erm...mmg betul...mmg pyh nk lupa...first step is always the most important step u make in life...baik ker x baik ker pengalaman tu, kita manusia nie akan sentiasa ingat....pengalaman pertama itu....

Sekian....

1 comment: